Informacije u vezi Reklamacije

 

Informacije u vezi Reklamacije, vraćanja proizvoda i refundacije

 

Reklamacije

Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu. Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene preko sajta Kupac može prijaviti upućivanjem email-a na adresu ili na telefon. 060/50 30 264 najkasnije 8 dana od datuma isporuke porudžbine. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamaciju jeste Račun (faktura) po kome je transakcija realizovana.

 

Vraćanje proizvoda i refundacija

U slučaju nekih problema, proizvode možete vratiti cele u originalnom pakovanju i mi ćemo vam ili refundirati novac (umanjen za cenu troškova poštarine) ili zameniti proizvod. U slučaju zamene proizvoda kupac snosi troškove poštarine bez obzira na visinu cene paketa. 

 

 

RANO STUPANJE TINEJDZERA U SEKSUALNE ODNOSE

06/04/2023

Gostovanje Dr Gordana Popovića u emisiji JUTRO na Prva TV    

SEKSUALNO OBRAZOVANJE U ŠKOLAMA

28/12/2022

Intervju Dr Gordana Popovića u emisiji JUTRO na TV PRVA